A început cea de-a XI-a ediţie a campaniei umanitare „Hrăneşte un zâmbet”. Timp de aproximativ o lună, medieşenii sunt aşteptaţi să doneze în patru supermarketuri din oraş pentru copiii cu o situaţie materială precară. Aceştia vor primi câte un mic cadou format din produsele donate înaintea sărbătorilor pascale.
Autor: Alex PÎNTEA
Din această săptămână și până pe 1 aprilie, toţi medieşenii pot dona produse alimentare sau nealimentare pentru copiii care provin din familii defavorizate. Consiliul Local al Tinerilor, alături de Primăria Mediaş, organizează, în preajma sărbătorilor pascale, o campanie umanitară de întrajutorare sub genericul „Hrăneşte un zâmbet”.
În marile magazine
Proiectul are drept scop sprijinirea copiilor cu rezultate bune la învăţătură, care provin din familii cu oportunităţi reduse. Concret, medieşenii care doresc pot dona alimente, jucării şi alte produse într-un spaţiu special amenajat în incinta supermarketurilor din municipiu. „În perioada 2 martie - 1 aprilie, Consiliul Local al Tinerilor, alături de Primăria muncipiului Mediaş, desfăşoară campania umanitară «Hrăneşte un zâmbet». Scopul campaniei este ajutorarea elevilor care provin din familii sărace. Medieşenii care vor să se alăture campaniei noastre pot să doneze produse alimentare, jucării sau orice alte obiecte în spaţiile special amenajate în cadrul magazinelor partenere”, a explicat Sergiu Lazăr, primarul tinerilor din Mediaş.
2.500 de beneficiari la edițiile anterioare
Ca şi în anii anteriori, mai multe supermarket-uri din oraş s-au alăturat campaniei iniţiate de Consiliul Local al Tinerilor. În incinta magazinelor se găsesc deja spaţii special amenajate pentru donaţii. Organizatorii campaniei umanitare îşi doresc ca numărul celor care se alătură proiectului lor să fie cât mai mare. „În cadrul campaniilor anterioare, am reuşit să ajutăm un număr mare de copii, iar acum sperăm să avem acelaşi succes și să reuşim să ajungem în casele celor care au nevoie de noi. Dacă fiecare dintre noi am dona măcar un produs, cu siguranţă nu ar mai fi copii trişti de Paşte. Pânâ în momentul de față, am reușit să hrănim zâmbetele a peste 2.500 de elevi cu o situație materială precară din Mediaș și satul aparținător Ighișu Nou. Succesul campaniei este în mâinile dumneavoastră! În nume personal, îmi permit să vă îndemn și să vă rog să donați pentru cei care au o situație mai dificilă din punct de vedere material”, a adăugat Lazăr.
Campanie de tradiţie
Practic, tinerii medieşeni continuă şi în acest an seria acţiunilor umanitare demarate în primăvara anului 2010, atunci când a fost organizată prima ediţie a Campaniei „Hrăneşte un zâmbet”. De atunci şi până în prezent, de două ori pe an, înaintea sărbătorilor pascale şi a celor de iarnă, Consiliul Local al Tinerilor organizează această campanie umanitară.