Conducerea Salinei Turda participă astăzi la conferința „Managementul destinațiilor: Offline & Online”. Evenimentul este organizat de Autoritatea Națională pentru Turism, cu susținerea Google România, și face parte din seria de evenimente destinate conceptului "Managementul Destinațiilor Offline și Online".
În cadrul acestui eveniment, s-a prezentat viziunea Autorității Naționale pentru Turism cu privire la înființarea Organizațiilor de Management al Destinațiilor (O.M.D.), care vor contribui la creșterea competitivității destinațiilor din punct de vedere turistic și nu numai.
Organizația de Management al Destinației este o entitate cu personalitate juridică, care funcționează prin asocierea reprezentanților autoritații publice din componența destinației, cu reprezentanții mediul privat și, după caz, cu reprezentanții altor unități relevante (administratori ai ariilor protejate și alții), în baza unui parteneriat care asigură gestionarea coordonată a tuturor elementelor care alcătuiesc o destinație (atracții, servicii suport, accesibilitate, marketing ș.a.) și asigură coalizarea organizațiilor și grupurilor de factori interesați, care să lucreze spre un obiectiv comun.
Este un eveniment dedicat factorilor implicaţi în promovarea şi dezvoltarea turismului din regiunea Nord-Vest, cuprinzând judeţele: Bihor, Bistriţa Năsăud, Cluj, Maramureş, Satu Mare şi Sălaj.
Evenimentul a fost prezidat de Anca Pavel Nedea – președinte ANT și Ana Sipciu – Industry manager Google Romania.