Operatorul regional Apa Târnavei Mari dispune
o serie de măsuri speciale legate de activitatea cu publicul, ținând cont de
recomandările stabilite la nivel național din necesitatea de a asigura măsuri
pentru prevenirea şi combaterea contaminării cu COVID 19.
Începând de luni, 23 martie 2020, se
suspendă activitatea de relații clienți de la sediul central din Mediaș,
accesul publicului în sediul companiei fiind complet restricționat. Excepție
fac doar clienții care doresc să intre la casierie, accesul acestora fiind
permis doar pe rând; practic atunci când o persoană pleacă de la ghișeu se va
permite accesul altei persoane spre casierie.
Pentru plata facturilor
· pe
modelul casieriei de la sediul central din Mediaș, rămân deschise și casieriile
de la sediile companiei din Agnita și Dumbrăveni, accesul publicului fiind
limitat. Clienții pot folosi în continuare serviciile casieriei de la parterul
Primăriei Municipiului Mediaș. De asemenea, facturile se pot achita prin
intermediul operatorilor Paypoint. Se recomandă tuturor clienților utilizarea
plății cu cardul, în măsura în care e posibil.
· se oferă
posibilitatea achitării facturilor prin transfer bancar în oricare
dintre cele 7 conturi deschise la diverse Bănci comerciale, detaliate pe
factură; de asemenea, debit direct la BCR, CEC, Raiffeisen Bank și
posibilitatea de plată la teminalele de tip Paypoint. "Analizăm și varianta
introducerii unui modul de plată online, dar în acest moment nu putem avansa un
termen concret", au precizat cei de la ATM Mediaș.
Citire contoare și
transmitere index
· Societatea
Apa Târnavei Mari nu va efectua în luna martie citiri de index la domiciliul
clienților: "vom face citiri doar în locurile în care accesul la contor este în
spațiu deschis și unde interacțiunea cu clientul este limitată".
·
Societatea
Apa Târnavei Mari le reamintește clienților că pot transmite autocitirea
indexului de pe contorul de apă, atât telefonic, cât și pe e-mail:
Mediaș:
Relații
Clienți, tel.: 0269 / 845919, 0269 / 830828, 0269 / 831084
E-mail
transmitere citiri / formulare: relatii.clienti@apatarnavei.ro
Dumbrăveni:
Relații
Clienți, tel: 0269 / 865110
E-mail
transmitere citiri / formulare: dumbrăveni@apatarnavei.ro
Transmitere autocitire
site: http://apatarnavei.ro/citire-index/
Agnita:
Relații
Clienți, tel: 0269 / 513085
E-mail
transmitere citiri / formulare: agnita@apatarnavei.ro
Transmitere autocitire
site: http://apatarnavei.ro/citire-index/
·
Pentru
clienții din Mediaș care vor dori să transmită indexul telefonic, programul
de preluare a datelor este flexibilizat până în data de 27 martie:
de luni până joi, între orele 08.00 – 18.00 și vineri, între orele 08.00
– 16.00, la numerele de telefon: 0269 /
845919, 0269 / 830828, 0269 / 831084. În zilele de 30 și 31 martie, citirile
telefonice se preiau în programul normal, 08.00 – 15.00.
·
Pentru
locurile de consum în care nu se vor face citiri, pentru luna martie se va factura o
medie a consumurilor anterioare.
Pentru
încheierea contractelor de furnizare servicii și eliberare avize
·
Se poate
solicita încheierea de contracte de furnizare apelând la mijloace de comunicare
electronice. Pentru informații legate de documentele necesare și modalitatea de
transmitere se pot obține relații la numerele de telefon: 0269 / 845919, 0269 /
830828, 0269 / 831084.
·
Documentațiile
necesare pentru emiterea de avize tehnice de specialitate se vor trimite
exclusiv pe e-mail, la adresa: relatii.clienti@apatarnavei.ro . Pe site-ul companiei, la secțiunea
Informații clienți / Formulare tipizate, http://apatarnavei.ro/formulare-tipizate/ se regăsesc o serie de formulare tipizate,
care pot fi descărcate și completate, pentru transmiterea ulterioară a
solicitărilor prin intermediul poștei electronice. Avizele vor fi eliberate în
format electronic, după achitarea taxelor prin transfer bancar. Formatul
original al avizului va putea fi ridicat de la Compartimentul Relații clienți,
după reluarea activității. Pentru informații suplimentare apelați numerele de
telefon: 0269 / 845919, 0269 / 830828, 0269 / 831084, de unde vi se va face
legătura spre compartimentele de specialitate.
Pentru transmiterea de
petiții, comenzi servicii, solicitări
·
Pe
site-ul companiei, la secțiunea Informații clienți / Formulare tipizate, http://apatarnavei.ro/formulare-tipizate/ se regăsesc o serie de formulare tipizate,
care pot fi descărcate și completate de clienți și potențiali clienți, pentru
transmiterea ulterioară a solicitărilor prin intermediul poștei electronice.
·
Apa
Târnavei Mari le reamintește clienților că se pot adresa societății cu diferite
chestiuni ce țin de latura contractuală, sau pot solicita diferite informații legate de serviciile
oferite, pe adresa de e-mail relatii.clienti@apatarnavei.ro , sau la telefon: 0269 / 845919, 0269 /
830828, 0269 / 831084.
·
Vă puteți
adresa societății și în scris, în măsura în care serviciile Poștei Române sau
firmelor de curierat vor fi disponibile.
Semnalare defecte/ avarii
·
Dispeceratul
central este apelabil permanent, la numerele de tel.: 0269 / 448222 sau 0752
275 024.
"Până
în data de 30.04.2020, audiențele la sediul companiei sunt suspendate. Îi
asigurăm pe clienții noștri și pe toți cei care apelează, prin orice formă de
comunicare, la serviciile companiei noastre, că vom răspunde cu promptitudine
și profesionalism tuturor solicitărilor", informează reprezentanții operatorului.