- Peste 800.000 de euro pentru sprijinirea Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu pentru dotarea secţiilor ATI în vederea pregătirii pentru tratarea pacienţilor cu COVID 19.
- ROMGAZ a sprijinit Crucea Roşie Română pentru a achiziţiona şi distribui 1.000.000 de măşti medicale pentru protecţia împotriva COVID-19
ROMGAZ a oferit suport financiar în
valoare de 3.980.000 lei Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu pentru
extinderea şi dotarea secţiei clinice Anestezie Terapie Intensivă în vederea
pregătirii pentru tratarea pacienţilor COVID 19. „Continuăm lupta împotriva
noului tip de coronavirus prin investiții constante pentru sănătatea
comunităţii locale! Am decis să alocăm aceşti bani pentru a susţine personalul
medical şi pentru a-i ajuta pe pacienţii afectaţi de COVID-19. Suntem alături
de autorităţile locale, de administraţia centrală şi de toţi factorii implicaţi
la nivel naţional pentru că, doar împreună, prin coagularea eforturilor, putem
să depăşim această perioadă de criză, a declarat Adrian Volintiru, directorul
general Romgaz.
Potrivit directorului general, trebuie schimbată
paradigma şi „să ne asigurăm că investiţia constantă, susţinută în sănătatea
comunitară va continua pe termen lung. Este momentul să investim mai mult în
sănătate pentru a putea oferi un climat propice dezvoltării generaţiilor viitoare.
În perioada următoare vom susține și alte unități medicale care au nevoie de
tot suportul în această luptă cu un inamic nevăzut, dar redutabil”.
Noul suport financiar continuă astfel
seria sponsorizărilor oferite Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu care
a beneficiat în ultimii trei ani de sume pentru achiziţia de echipamente şi aparatură
medicală secţia Oftalmologie, secţia ATI și Cardiologie II, de circa 2.600.000
lei.
De la începutul declanşării stării de
urgenţă, ROMGAZ a sprijinit Crucea Roşie Română pentru a achiziţiona şi distribui 1.000.000 de
măşti medicale pentru protecţia împotriva COVID-19 şi a intensifica efortul de
combatere a răspândirii noului Coronavirus pe teritoriul României, prin amplificarea
campaniei naționale de informare și conștientizare a populației privind
metodele de prevenire a infectării cu noul COVID-19.