Marți,
pe Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj a ajuns pasagerul cu numărul 1
milion.
Pasagerul cu numărul 1.000.000 înregistrat în anul 2021 a sosit pe aeroport cu un avion operat de Animawings, pe zborul cu numărul A2-5731 de la Zakynthos (Grecia) la Cluj-Napoca. Norocosul a fost selectat prin tragere la sorți și premiat la debarcare, în prezența autorităților locale, a instituțiilor și oragnizațiilor partenere, a reprezentanților aeroportului și companiei aeriene.
Bărbatul ales câștigător este Cristian, un tânăr IT-ist revenit din concediu, care a mărturisit că nu a mai câștigat niciodată un premiu, dar și că este surprins de cât de frig a fost la Cluj marți dimineață.
Directorul general al Aeroportului
Internațional „Avram Iancu” Cluj, David Ciceo, a declarat că atingerea acestui
prag este o performanță, ținând cont de actuala criză cauzată de opandemia de COVID-19.
„TradiȚia merge mai departe. Evenimentul, simbol al Aeroportului Internațional Cluj, este sărbătorit și anul acesta, pentru a zecea oară în istoria sa. Pragul de 1.000.000 de pasageri înregistrați în aceste vremuri de criză fără precedent în aviația națională și internațională, este o performanță care ne confirmă încrederea în faptul că, în cel mai scurt timp posibil, vom depăși din nou bariera a 2 milioane de pasageri anual. Doresc să le mulțumesc clujenilor, colaboratorilor, partenerilor, companiei Animawings și tuturor pasagerilor noștri care au contribuit de-a lungul timpului la povestea de succes a Aeroportuluio Internațional Cluj”, a declarat David Ciceo.
Viorel Federiga, Preşedintele
Consiliului de Administraţie al Aeroportului Internaţional „Avram Iancu"
Cluj a declarat: „Aeroportul
Internaţional Cluj, unul dintre motoarele de dezvoltare ale judeţului Cluj, ne
aduce şi în acest an, un motiv de mândrie şi o nouă dovadă a faptului că
aeroportul se află într-o continuă evoluţie. Evenimentul sărbătorit astăzi -
Pasagerul cu numărul 1.000.000 înregistrat în anul 2021 - este o realizare
importantă pentru primul aeroport regional al ţării şi un argument suplimentar
de continuare a eforturilor de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare şi de
recuperare a traficului de pasageri.”
Tudor Constantinescu, Directorul
Comercial al companiei aeriene Animawings, a declarat la rândul său:
„Parteneriatul cu Aeroportul Internațional Cluj este pentru noi un obiectiv
strategic în sine. Prin locația deosebită, în inima Transilvaniei, dar și
dedicația echipei de conducere, astăzi Clujul a ajuns cel mai mare aeroport
regional din România. Suntem mândri să transportăm pasagerul 1.000.000 din 2021
și dorim să reiterăm angajamentul Animawings de a continua operarea la Cluj
aducând mai aproape destinațiile îndrăgite din Bazinul Marii Mediterane
(Spania, Insulele Grecești, Antalya), dar și destinații exclusive din Egipt,
Emiratele Arabe Unite și Oceanul Indian (Zanzibar, Maldive, Mauritius).
Mulțumim pe această cale pasagerilor noștri pentru încrederea cu care ne-au
investit, partenerilor, agențiilor de turism dar și autorităților și conducerii
aeroportului care ne-au susținut de-a lungul perioadei cele mai delicate din
viața unei companii, perioada de start-up.”
A
zecea oară când se depăşeşte pragul de 1 milion
Anul acesta, Aeroportul Internațional
„Avram Iancu” Cluj atinge pentru a zecea oară în istoria sa pragul de 1 milion
de pasageri înregistrați într-un an calendaristic, această celebrare devenind
astfel un eveniment simbol.
Prima dată când Aeroportul Internațional Cluj a reușit depășirea numărului de 1.000.000 de pasageri înregistrați într-un an calendaristic s fost anul 2010, iar de atunci, cu excepția anilor 2012 și 2020, în fiecare an a aexistat această posibilitate, de a marca reușita și excelența operațiunilor aeroportuare printr-un moment aniversar celebrat împreună cu pasagerii.
Pasagerul cu numărul 1.000.000 înregistrat în anul 2021 a sosit pe aeroport cu un avion operat de Animawings, pe zborul cu numărul A2-5731 de la Zakynthos (Grecia) la Cluj-Napoca. Norocosul a fost selectat prin tragere la sorți și premiat la debarcare, în prezența autorităților locale, a instituțiilor și oragnizațiilor partenere, a reprezentanților aeroportului și companiei aeriene.
Bărbatul ales câștigător este Cristian, un tânăr IT-ist revenit din concediu, care a mărturisit că nu a mai câștigat niciodată un premiu, dar și că este surprins de cât de frig a fost la Cluj marți dimineață.
„Mă simt foarte, bine, mă bucur foarte mult,n-am avut niciodată norocul să câștig ceva. Este foarte frig la Cluj! În vacanță a fost foarte fain, am venit de la 28-29 de grade. Nu mă așteptam deloc să primesc un astfel de premiu, era cât pe ce să adorm și am auzit anunțul. Stau în Cluj”, a spus Cristian.„În cel mai scurt timp, să depășim bariera de 2 milioane”
„TradiȚia merge mai departe. Evenimentul, simbol al Aeroportului Internațional Cluj, este sărbătorit și anul acesta, pentru a zecea oară în istoria sa. Pragul de 1.000.000 de pasageri înregistrați în aceste vremuri de criză fără precedent în aviația națională și internațională, este o performanță care ne confirmă încrederea în faptul că, în cel mai scurt timp posibil, vom depăși din nou bariera a 2 milioane de pasageri anual. Doresc să le mulțumesc clujenilor, colaboratorilor, partenerilor, companiei Animawings și tuturor pasagerilor noștri care au contribuit de-a lungul timpului la povestea de succes a Aeroportuluio Internațional Cluj”, a declarat David Ciceo.
Prima dată când Aeroportul Internațional Cluj a reușit depășirea numărului de 1.000.000 de pasageri înregistrați într-un an calendaristic s fost anul 2010, iar de atunci, cu excepția anilor 2012 și 2020, în fiecare an a aexistat această posibilitate, de a marca reușita și excelența operațiunilor aeroportuare printr-un moment aniversar celebrat împreună cu pasagerii.