ARBOmedia își continuă și în acest an dezvoltarea în zona de social media
cu două proiecte noi, adresate creatorilor de conținut și influencerilor
români. Această evoluție vine în mod natural ca urmare a maturizării proiectului TheAIM (ARBO Influence Marketing),
lansat cu succes în urmă cu 4 ani.
Încă
de la începutul acestui an, ARBOmedia a devenit partener exclusiv în
România al platformei SHOPMYINFLUENCE, un proiect internațional de
tip affiliate marketing adresat influencerilor autohtoni, dar și
mărcilor din plan local care intenționează să își crească vânzările directe cu
sprijinul rețelelor sociale. SHOPMYINFLUENCE aduce beneficii substanțiale atât
pentru influencerii implicați cât și pentru brandurile afiliate, susținut de
conținutul creatorilor care activează pe platformele de social media
(Instagram, Tik Tok, Facebook, YouTube).
“Tot
din 2023, ARBOmedia a devenit agenție parteneră a platformei TIK TOK
LIVE, experiența din zona rețelelor sociale recomandându-ne pentru servicii
de tip Talent Management pentru creatorii de conținut din România.
Astfel, ARBOmedia va sprijini utilizatorii activi ai platformei să-și crească
nivelul conținutului oferit și, totodată, să-și monetizeze mai eficient
activitatea pe platformă”, a declarat Alin Alecu, Directorul General al
companiei.
Potrivit
afirmațiilor sale, în acest scop, în cadrul companiei a fost creată o echipă
nouă, formată pentru moment din cinci noi colegi, dedicată exclusiv
proiectului, care va oferi servicii de îndrumare și training pentru creatorii
de conținut ai platformei TIK TOK LIVE. Mai mult, compania are în plan extinderea
echipei dedicate zonei de social media.
Prin
aceste noi proiecte, derulate în parteneriat cu companii puternice la nivel
global, ARBOmedia își consolidează poziția pe piata de Influencer Marketing din
România și își diversifică oferta de servicii, atât către influenceri, cât și
către agențiile și clienții de publicitate.
“Odată
cu noile proiecte anunțate, vom continua să ne consolidăm poziția pe piață,
lărgindu-ne constant echipa și oferind o gamă vastă de servicii pentru clienți
din toate segmentele pieței locale”, a încheiat Alin Alecu.
Despre ARBOmedia
ARBOmedia
este o prezență importantă pe piața de media autohtonă de peste 25 de ani. De-a
lungul timpului, compania a activat și sub alte nume (IP, Goldbach Media), însă
seriozitatea, profesionalismul și angajamentul echipei au constituit elemente
definitorii pentru reușită și pentru poziția de lider de piață.
Portofoliul
companiei a crescut pe masură ce noi proiecte au fost implementate. Începută în
1997 cu Radio Contact, continuată mai apoi cu Televiziunea Română, activitatea
de regie a cunoscut o dezvoltare continuă în tot acest timp. În 2002, ARBOmedia
s-a numărat printre pionierii publicității online din România, iar în 2003 a
inițiat proiectul de vânzare de publicitate pentru ziarele locale.
În
2009 a fost lansat proiectul ARBOradio de reprezentare pentru radiourile locale
și regionale, iar în 2010 proiectul ARBOtv, care a conturat rețeaua de stații
TV locale. Lansarea diviziei de Influencer Marketing – The AIM – în 2018 a
reprezentat un punct de cotitură în rolul pe care ARBOmedia îl joacă în prezent
în piața de publicitate din România.