miercuri, 13 decembrie 2023

Publicat la 12/13/2023 02:27:00 p.m. de

Serviciu Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor la Bazna

Comuna Bazna are propriul Serviciu Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor. Spațiul serviciului a fost dotat cu toate echipamentele necesare desfăşurării activităţii în condiţii optime. De activitatea specifică pe linie de evidenţă a persoanelor vor beneficia circa 4.000 de locuitori ai satelor Bazna, Boian şi Velț.
 
 
Inaugurarea Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Bazna, înfiinţat prin Hotărârea numărul 47/2021 a Consiliului Local, a avut loc, marți,  la sediul primăriei din localitate. Conform unui comunicat de presă al Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Sibiu, de activitatea specifică pe linie de evidenţă a persoanelor vor beneficia circa 4.000 de locuitori ai satelor Bazna, Boian şi Velț, având în vedere actualizarea arondării unităţilor administrativ-teritoriale din judeţul Sibiu la serviciile publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean Sibiu numărul 250/2023.
 
Mai multe componente
 
Prin înfiinţarea acestei structuri de profil se eficientizează serviciile furnizate cetăţenilor de către autorităţile locale în sensul că, depunerea documentelor necesare în vederea eliberării actelor de identitate se realizează chiar în localitatea de domiciliu. Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Bazna are sediul în clădirea primăriei, situată pe strada Principală numărul 500, spaţiu dotat cu toate echipamentele necesare desfăşurării activităţii în condiţii optime. De asemenea, activitatea specifică desfășurată pe linie de stare civilă este, la rându-i, o componentă esențială a activității serviciului în cauză.
 
Al 21-lea în județ
 
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Bazna este cel de-al 21-lea serviciu de specialitate înfiinţat în judeţul Sibiu. Acesta este rodul unei activități complexe, a unui efort comun al mai multor instituții cu atribuții în domeniu. Punctual, în primul rând se datorează implicării și participării autorității publice locale, a Biroului Județean de Administrare a Bazelor de Date privind Evidența Persoanelor Sibiu, dar și a Direcției Județene de Telecomunicații Speciale Sibiu. Toate aceste activități se desfășoară sub coordonarea Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Sibiu, instituție de interes public aflată în subordinea Consiliului Județean Sibiu, care va avea rolul de a coordona și controla metodologic activitatea specifică desfășurată de către acest serviciu.
    Trimite prin e-mail